Wednesday

Det var jultema i skolan som sagt och roligt att de var många som hade försökt. Jag hittade ingen tomteluva så jag tog en röd tunika med ett rött sidenband i midjan istället. Efter skolan så fick jag sällskap av sussi då jag gick till musikinstitutet. Sista gången för iår men det fortsätter nog nästa år. Sedan for jag och jobbade.
Någonting jag blev jätteglad av var att jag fick två julklappar redan idag. Nu kommer frågan, ska jag öppna dem idag eller först på julafton? Åh, jag vet inte.
Nu måste jag gå och fixa mat!


Hade linser på mej i skolan men slängde dem genast när jag kom hem eftersom de började svida lite i ögonen då jag haft dem hela dagen. Denhär tomteluvan hittade jag. De är min tomteluva då jag var bebis så den är för liten egentligen.

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0