yes we are going to make this work !


Oj oj, jag e sjuk o de e jul imorgon great, jag låter som en hes åsna o hostar upp mina inälvor de tar så sjukt då jag hostar så jag undviker de istället o på allt de har jag feber jippie. Jag har sprungit på stan de senaste dagarna o köpt julklappar o inte en endaste åt mej själv, hela vasa verkade vara på stan idag de var så lång kö i citymarket så jag stod o köade i 40 min, de var ju inte så jättekul då man hade en massa saker i händerna men nu är alla julklappar köpta o paketerade, halleluja!
Då jag kom hem från stan så började jag dammsuga o städade mitt rum, bytte sängkläder, torkade damm i hela huset, tvättade kläder o sånt kul som man gör före julen. Sedan så bakade jag pepparkakor i 2 timmar med familjen o nu e vi färdiga så nu ska jag hoppa i duschen o stå där i minst en halvtimme, tjohoo hörs senare!
/jojjo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0