Problems!

Måste skriva nu när allt funkar! Jag har inte sluppit in på blogg.se på hela kvällen. Först var de bara blogg.se som bråkade men sen funkade inte internet över huvudtaget, gaaaah! Min telefon funkade inte heller att ringa eller sms:a med, hoppas att allt funkar nu!
Om ni undrar så slipper jojjo inte in på blogg.se så de e därför hon inte bloggar, så mycket strul de är just nu...
På kvällen hade pappa äntligen tid att ta bort golv- o fönsterlister så jag kunde börja ta bort tapeter på min 4:e vägg. Halvvägs nu, fortsätter säkert imorn eller så.

Får verkligen hoppas att problemen försvinner snart!
emppu

Kommentarer
Postat av: catharina

haha:Doch sol , trodde det var vår idag:D tack så mycket ! :D

2010-01-28 @ 21:58:08
URL: http://catharinanejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0