As long as we get to kill some vampires

Hej! Vi kom lite väl tidigt till stan men vi for och köpte biljetter och sen till citymarket och köpte glass o så satt vi en stund på en bänk o lyssnade då ett gäng sjöng typ afrikanska sånger, coolt! Filmen var bättre än 2:an så den var bättre än mina förväntningar.. nu är de bara att vänta på 4:e filmen! Vampyrerna var snyggare än vad jag kom ihåg, hehe, inget fel på varulvarna heller förstås. Lite orolig var jag dock under filmen eftersom jag inte kunde hitta mina mopo nycklar, för tänk om någon annan har hittat dem o kört iväg... men som tur var hittade jag dem i mopeden sedan, ni vet inte hur lättad jag var, huh!




look: grå topp, svarta shorts, nya! , svarta converse, jeansjacka + smycken.
Kom också fram till att shortsen inte är så bra att köra i eftersom de är väldigt lösa som ni ser på bilden så de åkte upp, hoppas jag inte flashade alltför mycket.
  

jojjo o sarah


2 bilder från torget!

Tack för en rolig kväll :)

//emppu

Kommentarer
Postat av: Chleo

ja eclipse var verkligen bra! :D haha tyckte också att alla vampyrer såg bättre ut i den här filmen, speiellt edward.



fin outfit btw!

//Chleo

2010-07-03 @ 01:32:31
URL: http://chleopatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0