Första delen av alla bilder...

















Här kom första delen av mina bilder som jag tog, mer kommer senare och jojjo hade ju också med kameran!
På fredag for vi alltså med tåg till helsingfors, skönt att vi inte behövde byta tåg. Vi fick vårt hotellrum fast vi kom fram väldigt tidigt. Vi for ut på stan för att äta och hittade en restaurang som hetter Chico's, jag tog en ceasarsallad och så beställde vi varsin efterrätt men delade, smart! Vi hann gå runt i många butiker, fötterna var nog riktigt ömma efter den långa dagen sedan då vi kom tillbaka till hotellet. Inne i Stockmann så var det Galna Dagar, alltså "Hullut Päivät", det kändes som om hela Korsholms befolkning var där, så mycket folk! Vi gav upp detdär med att köa och for därifrån. Istället så for vi och köpte varsin panini och kakbit på ett annat ställe och begav oss till hotellet. Åt även lite sushi för första gången i mitt liv!

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0