All the other kids

Började min morgon med lite läsning och sen åkte jag in till stan o köpte hårband, nagellacksborttagningsmedel och ett par skolböcker. Sedan blev de gym. Sedan på kvällen kom S hit :)
Mitt sommarlov har varit väldigt bra o lite crazy! Jag hade mitt första "riktiga" sommarjobb, som jag verkligen trivdes i, fester, sena nätter, vänner, S och jag träffade nytt folk. Jag tror att jag också lärde mej nya saker om mej själv och jag har varit så lycklig. Jag ångrar absolut inget jag gjort över sommaren o jag har väldigt många finfina minnen som jag är tacksam över. Det känns som jag har lite saker som blev ogjorda men så är de alltid. Imorgon börjar skolan o jag ska försöka mitt bästa nu på hösten.





puss
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0