And I know an angel was sent just for me



Idag vaknade jag upp utvilad, åt frukos, fixade mej och for in till stan. Hittade 2 basic toppar och svarta tygskor från H&M och torrshampo inne på Kicks, luktar gott och jag hoppas de funkar! Fikade som sagt med jojjo, kom hem, bytte om fort som attan och in till stan igen, denhär gången till gymmet. Nu har jag hela kvällen försökt kommunicera med mina vänner och försökt bestämma oss var vi ska vara imorgon, efter mycket om och men så tror jag vi har de på klart.. någolunda åtminstone ;)

kram
emppu

Kommentarer
Postat av: heidi

ha du testa torrschampo nåå? funkkar de? :)

2011-08-09 @ 12:53:58
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0