catch a star




sådär glad va jag igår förrän jag for in till stan : ) !

Tjolahoo jag har inte hunnit blogga riktigt under de senaste dagarna men jag har inte gjort så mycket annat än jobbat och powernappat 45 min varje dag efter jobbet och gymmat. Igår for jag via stan och köpte lite nödvändiga grejer och sedan kom jag hem och powernappade i en timme och började fixa mej inför konstensnatt. Sedan cycklade jag med emp till stan och träffade kompisar och hade en helt kul kväll. Idag vaknade jag kl 12, åt frukost och for o jobbade ett par timmar och sedan for jag via stan och ''lunchade'' med mami och lillebror på waynes. De blev icelatte och croissant, yummyyy. Sedan for vi till butiken och nu e jag hemma igen och ska kolla nån film före jag drar iväg igen, ha de bra!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0