den humorn man har då man är trött

Huh, mina onsdagar brukar vara ganska långa men de är alltid roliga och denhär dagen var inget undantag! Kom lite tidigare till skolan idag eftersom jag fick skjuts av pappa men de var inte så farligt. Historia prov har jag by the way imorgon... ah, får se hur de går, man ska inte sörja/klaga så mycket förrän man fått sitt vitsord.
Annat? Jo, på matte så började Sarah berätta ett skämt mitt i teoriundervisningen, fick verkligen anstränga mej att hålla mej från skratt, tårarna bara rann alltså, haha. Efter skolan så var det bara att traska iväg till musikteori, vår grupp blir bara mindre o mindre, ensam tjej i killgänget men det går bra.
Mycket skratt idag i skolan, nu lever jag nog länge om skratt förlänger livet. Ska försöka hålla mej positiv även om det är lite jobbigt just nu.

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0