shit happens


Yes yes yes äntligen slipper jag in på internet igen o blogga wiihuu! Jag vet inte vart viruset försvann för jag har inte gjort nått alls utan bara låtit datorn ligga på bordet i ett par dagar. Och så idag när startade jag datorn o klickade på internet så vipps var de inte blockerat mera, it's magic, hehe. Nej men idag orkade jag inte upp till gymmet utan jag har typ bara segat o degat, solat/sovit i solen en stund, fått en miljon myggbett, (snyggt!) och varit på x antal doggywalkies. Men nu när datorn äntligen funkar så ska jag se på min favoritserie keeping up with the kardashians (jag har börjat på season one igen, de e bara bäst o man måste ju bara älska khloes humor !!) och äta jordgubbar !
/jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0