Första advent

Igår for vi iväg till sundom för att fira lilla jul. Kvällen spenderades med Erika och Tilde och vi spelade sällskapsspel och lyssnade på musik. Vaknade tidigt idag efter lite sömn, åt frukost och skrev en engelska uppsats. Sedan kom S och hämtade upp mej och så for vi till hans syster på lilla juls lunch. Nam, väldigt gott! Efter maten for vi in till stan. Väl hemma så har jag läst lite på geografiprov och vet ni vad, min mobil har fått nå fel, jag blir så stressad! Det går inte att trycka in PIN-koden för knapparna på touch screenen fungerar inte, åååååh. Varför!? Hmm.. får se va jag ska göra åt saken. Nu på juletider får man en massa choklad, alla bjuder på choklad och såklart vräker man i sej allt. Efter nyåret så ställer man sej frågan, varför åt jag så mycket, men man kan helt enkelt inte låta bli, någon som känner igen sej? :)
kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0