WWW

Tumblr_lgctemvkpt1qbg9lpo1_500_large
Tumblr_lu5ho8o8rn1r1460ho1_500_large
kimmie, looking good as always, snygg partydress !
Onepiece-godis-basti-2_large
ja vill ja vill ja vill ja måst ha en såndär, hur skönt skulle de inte vara o chilla runt i en såndär! Jag har födelsedag snart o julen e snart så heh kanske den skäggiga gubben santa claus skänker en till mej, you never know ..
Tumblr_ls20sdkjg51qcsmhlo1_500_large
I WANT AN IPAD!
Tumblr_lsgdomhjt61qcexemo1_500_large
Tumblr_lu72lk7ltt1r57ol5o1_500_large
Tumblr_lub9yczbbi1r03hw1o1_500_large
en resa till london/köpenhamn/paris under jullovet skulle vara perfekt, jag har alltid drömt om att fara till london över jullovet nångång, ooo drömmar drömmar ..
Tumblr_lugly5qc0x1qm7h8lo1_1280_large
då första snön faller då ska jag hoppa i mina svarta ugg australias, de e så sköna, känns som man skulle gå på dynor.
Mg_7531aa_large
jag skulle måsta hitta en låda så jag skulle kunna organisera allt smink, borstar o grejer så att inte allt ligger huller om buller runt överallt, usch, måste hitta nu!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0