no fun no


Idag hade jag sovmorgon, heaven heaven helt enkelt. Man fick sova en timme extra helt underbart. Sedan for ja till skolan på mattetimme och sedan på lunch, heh de va inte mycket till lunch för vi hade jätteäcklig mat idag. Sedan for vi till vaasan lyseo lukio (heter de så?) på en föreläsning som alexander stubb o nå andra ministrar var med i. Jag måste säja att de va den längsta timmen i hela mitt liv, jättetråkig föreläsning tyvärr. Efter föreläsningen kom vi till skolan med buss o jag cycklade hem, satte mej på soffan o softade en timme och for till fammo en sväng och sedan till gymmet på bodystep. Det var så halt på stepbrädan så jag halkade o mitt knä vreds o knakade till riktigt ordentligt så de kändes ju inte så mysigt. Nåja, jag hämtade lapp till bodyattack och tänkte gå in i salen redan o så svängde jag om och tänkte att jag skippar attacken så att jag inte förstör knät helt totally, suuurt suurt. Nu har jag en stor kopp med te i famnen och så ska jag kolla lite love bites före jag går o lägger mej, goodnight!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0