rainy monday

P1040821_large
Tumblr_lq2kmzww931qdusdao1_500_large
Tumblr_lr9u31h4ao1r31wkjo1_500_large
Hejsan svejsan, jag har legat hemma idag i feber. Hostan sitter kvar o näsan e helt stockad o halsont har jag också, ääh man blir ju galen, de blir ju inge bättre fast jag har ätit en massa värkmediciner och vitamnier och a loooot of tea, inget hjälper. Näsan är så stockad så att jag kan inte äta och dehär är inte roligt. Jag har längtat till denhär måndagen i flera veckor för idag byts les mills programmen vid WSC och ladyline, ah o så ska jag bli sjuk just nu, surt surt. Idag har jag bara vilat, kollat på necessary roughness och druckit en massa te, saft och varm kaakao. Gjort lite läxor också. Nu ska jag kolla på mera necessary roughness och krypa under täcket och hoppas att jag mår bättre snart!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0