blöpp

Nu behöver jag inte längre använda min tandställning på natten, yey! Fast jag har nog kvar en tunn metalltråd bakom nedre tänderna ännu. Efter tandläkaren körde jag till fågelberget o hälsade på Sarah där hon jobbar i en glasskiosk. Chillade där ett par timmar innan jag var tvungen att fara på jobb. Efteråt hjälpte pappa sätta upp mina tavlor, resultatet kommer ni få se senare. Sedan for jag till salen o tränade men då jag skulle hem ville mopon inte starta, de va så frustrerande!! Har blivit trött på att köra moppe i ur o skur, plus att jag har ju kört så länge nuu.. nä usch. Hoppas jag får körkort så småningom. Jag blir så sur då mopon inte startar, jag har lejdon helt enkelt.
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0