Är dethär min väska?

Hej!
Måste bara berätta att jag gjorde bort mej i skolan idag. Det var på lunch rasten, efter vi hade ätit mat och skulle fara till skåpen där vi har våra böcker. Jag hade hängt min väska brevid jojjos före vi skulle fara på lunch så efter lunchen tog jag väskan som var brevid hennes. Sedan gick vi runt lite i skolan tror jag, o sedan for vi till skåpen där vi har våra böcker. Då jag öppnar min väska så ser jag att den inte är min!! Jag blir så chockad att jag vet inte vad jag ska göra. Efter jag lugnat ner mej lite o mina kompisar skrattat åt mej vilken klåpare jag är (jag skrattade åt mej själv också) så for vi tillbaka till platsen där jag tagit väskan o hittade min egna väska, tur att den var kvar.  Haha, ganska komiskt är det ju att inte märka att det inte var ens egen väska, och det har aldrig förr hänt åt mej!


dagens

Har det hänt något för er idag? :)

//emppu


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! har du bloglovin? =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0