bildlös

Hej!
Kom just in efter en tur på min skooter. Egentligen for jag inte alls långt, skulle bara kolla upp en sak.
Tänkte också ta upp att eftersom vi bor i Finland så har vi 1 timme senare än ni från Sverige, men de visste ni ju redan eftersom ni är så smarta! (vet absolut inte varför det var så viktigt att skriva det, men now you know)
De blir en tidig väckning imorgon (för att tänka på att jag än har sommarlov) men jag ska väl klara det... eh, på något sätt.
Jag tycker vår blogg är fin eftersom vi har så mycket bilder, musikvideos och så, eller hur? Bara för att reta er då, så ska jag inte sätta någon bild överhuvudtaget på dethär inlägget, hah!
Ikväll tror jag att jag ska cykla på motionscykeln och se på Skins & Gossip Girl från subtv.

xo
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0