Fredagsmys.

Nu är det fredag, det kommer att bli så skönt med veckoslut nu! Tur att det blev en mjukstart på skolan,alltså bara 2 dagar, men på måndag är det dags igen att sitta i skolbänken.
Idag hade vi ju då faktiskt lektioner i skolan, efter skolan så for vi till polishuset för att hämta mitt riktiga mopedkörkort, så äntligen kan jag glömma allt sånt med papper att göra.
Jaa, och 1 sak till:
Vill bara säja att vi är 2 personer på bloggen, alltså emppu & jojjo så det heter inte "du" det heter "ni"  :) på engelska så heter det ju du&ni samma sak ( = you ), men dethär är på svenska. Tack.

Jag säjer inte att reklamen är bra, men texten är ju sann!

Nu ede slut på veckan, de e dags för fredagsmyyyyys!!

Haha :)

ha det bra nu!
emppu

Kommentarer
Postat av: erika (:

sv:

haha, det blev lite fel! Förlåt, nää jag håka det sen, de bara kom ut, då de bara va åsa och dom sko komma så, förlåt för det! Men jag orkade inte ta ett nytt så ;>

men jo javet, ja vet int varför jag låter annorlunda heller, och flera säger det men nåja!(;

2009-08-14 @ 17:47:29
URL: http://erikabackman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh ja älskar dendär reklamen! :D

2009-08-18 @ 19:11:33
URL: http://amandino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0