Godmorgon .

hejsi svejsi , sitter här i pyamas och funderar på att äta något men jag orkar inte, hah de tar vi senare .
Ikväll är det konstensnatt och då ska jag , emppu och sarah dit , ska bli skitkul känner jag på mej !
Imorgon blir det en dag på stan med emppuvackraste då ska jag hitta mina nitarmband annars så får jag någo fnatt , och en kalender till skolplågeri och allt möjligt annat .. (: 




Nitarmbanden kommer från chicy.se , de har jättesnygga saker där , så kika in där !
Om man tycker att nitarband ser för hårt ut så kombinera de med silvriga andra armband .


ha de bra ! 

/ jojjo 

Kommentarer
Postat av: emilia

så fin blogg! :)

2009-08-06 @ 17:20:07
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0