Jai ho .

hejsi svejsi , ja, då har man kommit hem från träningarna för någon timme sedan, hade faktiskt de kul idag men gud så jag kämpade , imorgon har jag träningar också men de är på morgonen så jag hinner blogga jättemycket imorgon jippie
Något annat har de nog inte hänt idag, en sådär ganska jobbigdag i skolan .



 Dehär är alltså inte den vanliga låten som vi hör på radio och ser på tv, utan dehär är låten från filmen slumdog millionare.
Lite annorlunda, själv gillar jag nog dendär andra versionen mera .

nu ska jag hoppa i duschen .

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-15 @ 00:09:34
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Madde

Sv: Jag skulle också gärna vilja åka dit :) men typ först Los Angeles. :D Nepp har inte vart där =(

2009-08-15 @ 02:15:02
URL: http://maddywood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0