Nattbloggning?

Hellou
Kan man kalla dethär för nattbloggning?, klockan e ju ca. halv tolv...nåja, idag har det väl varit en vanlig skoldag, bara att det var massor som är sjuka i vår klass just nu. Väldigt korta inlägg jag har skrivit idag men som sagt har jag haft mycket att göra, tur att vi inte hade några läxor! Idag så fick man lite pengar av sin världens bästa farmor så nu kan jag åtminstone tanka eller kanske shoppa nåt smått. Hoppas jojjo är frisk imorgon, har ju inte sett dej på evigheter! typ bara igår sådär snabbt, men det räknas inte!
Funderade på vad jag skulle lägga för bild eftersom jag inte ens rört kameran idag, men jag hittade en perfekt bild. Den är lånad av Simone.

Sara&jag i bussen. Bilden är tagen från klassresan i Tammerfors :)

så krya på er alla ni som är förkylda!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0