Pärlan

Moi! (hej, på finska)
Jag skulle försöka plasta mina finska böcker och jag kom inte alls ihåg hur man gjorde! Som tur var så gick allt bra när jag väl kom igång med plastandet :)
Jag nyss ätit mat. Om ni vill veta vad jag åt så vad det ris, kyckling och currysås + sallad.
Det har regnat hela dagen idag, hoppas det blir finare väder tills imorgon då det är skola igen.

Men nu så kommer bilderna på min pärla.
Då menar jag alltså min skooter.  Det är en Keeway Fact 50.






Snygg vah? :)
Tur att jag tog bilderna igår då det var så fint väder!

Snart ska jag se på en film.
xoxo emppu ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas du har haft en trevlig helg! :)



Kolla och kommentera gärna min blogg :)

2009-08-16 @ 16:04:46
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: ronja svarar åt emppu

jo jag är inte alltså överraskad att finlandssvenska läser hennes blogg (bellas), utan att finnar (finskspårkiga) därmed var jag överraskad att det var juttu om det i hesari.

2009-08-17 @ 09:37:35
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0