regn

hejsi svejsi , idag har det ösregnat hela dagen, usch då och så har jag varit lite sådär halvsjuk, hängig o sådär men de blir väl bättre nu. Hoppas att de verkligen blir det för på torsdag far vår klass till Tammerfors .
Idag har jag typ bara hängt framför tv;en hela dagen, kollat på the starter wife , rachel zoe project (favoritprogrammet) o allt mellan himmel o jord.
Imorgon ska jag till stan för jag behöver verkligen ett par nya joggingskor o nåt annat smått  och dendär jackan jag nämde om som var från Vila, jag måste bara pröva den imorgon, får den inte ur mitt huvud. På tisdag är det skolfotografering, usch jag hatar skolfotograferingar för man blir alltid lika ful , hoppas jag hittar något från stan att ha på mej på tisdag då <:



Jag är helt förälskad i hennes hårfärg, den e ju bara så underbar ! (debra messing)


 Rachel Zoe är stylist och hon e verkligen duktig på det hon gör. Det skulle vara jättekul att vara stylist men de e bara så svårt att leva på det man tjänar för man slipper inte att bli stylist sådär bara.

pusshej !
/jojjo

Kommentarer
Postat av: emilia

sv<; Tack så mycket!

Hoppas du hittar något att ha på dig på tisdag då ;D

2009-08-17 @ 12:32:57
URL: http://beautyrushme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0