syncronized skating .

hejsi svejsi , jag har som sagt varit på träningar idag o det är bara så kul, jag har verkligen hittat min grej. Jag älskar isen, de är bara så skönt att stiga på isen o låta de glida , hah, låter dumt men de är verkligen så skönt !
Och ni som tror att de är lätt som en plätt oh no de är det verkligen inte det kan ta veckor före man lär sej att svänga foten åt vänster och inte mot höger , hah, dedär lät roligt igen ! oh yes det kräver verkligen mycket men de får man bara stå ut med för vad skulle världen vara om man får allt utan att ens försöka ? (:
Förlåt för mitt tråkiga inlägg men dehär brinner jag för ! <:




sådanhär konkurrans har jag o mitt lag , inte lätt de !

/ joj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0