Food

Hejsan! Kom just hem från stan. Idag har jag o jojjo varit väldigt aktiva. Jag steg upp ca 9 tiden (läs halv 10) o halv 11 så träffade jag jojjo i bussen. Sedan gick vi omkring i stan en stund o köpte våra sista julklappar så allt e klart nu! Till lunch åt vi thailändsk mat på chili&lime, både jag o jojjo gillar restaurangen som ni kanske har märkt. Sedan så hann jag se min kusin erika också, hade bråttom så kunde inte prata länge.
 
En viktig sak jag har att berätta för er att jojjos dator har gått sönder eller något liknande så hon kan inte blogga just nu, men den ska väl på reparation, så hoppas allt blir bra snart! Så länge kommer jag att blogga som vanligt :)

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0