Frisörlinjen

Klockan 10 satte vi oss i bussen o åkte till YA som är i Brändö. Jag o jojjo + andra flickor hade valt att bekanta oss med frisörlinjen. Vi gick på rundtur runt i skolan o sedan var det mat.jämför Alltså vilken underbar mat om man med vår skola, åh! Kvart över 12 började vår "lektion" igen. Vi fick tvätta håret på varandra o styla det. Jag tvättade jojjos, inget som jag gjort förut men jag tyckte nog att jag klarade de ganska bra. Sedan så fönade jag hennes hår, de tog ganska länge men till slut blev de torrt o sedan så använde jag en tång som gör så att håret ser ut som man har haft flätor, fast finare förstås! :)
Så jag lockade jojjos hår, de tog ca. 1 timme, men de var kul!
Hann inte tvätta mitt o styla det, men det är lika bra eftersom jag ha ju färgat håret igår så jag vill inte att färgen ska gå ur håret o såå..

Glömde bort att ta någon bild då jojjo var klar i frisörstolen men jag tog bilder i bussen istället. De blev inte alls nå bra eftersom de var så mörkt men då ser ni ju håret lite iaf :)

jojjo är trött...naw

fint!!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0