I want to tell you...

Förlåt för dålig uppdatering idag!
Men vi har helt enkelt inte haft tid att blogga något idag. Först var de ju skoldag o sedan så skyndade vi genast till jojjo o nappade åt oss några pepparkakor o gick en liten bit till bussen. I stan så började vi att äta på donken, men sedan då vi skulle fara på toaletten där, alltså hyi F*N vad den var äcklig! Så därifrån stack vi fort som blixten! Tur så hittade vi mycket fräshare toalett med blått ljus så mitt hår såg helt rött ut o läpparna såg ut som att de var lila, häftit!
Shoppade lite (bilder kommer imorgon) o present till emma som har kalas på lördag. Tyvärr så kan vi inte visa presenten här eftersom då skulle vi förstöra överraskningen för födelsedagsbarnet.
Klockan 19 så for vi med buss till jojjo, var på datorn o sånt, fast de var meningen att vi skulle jobba på vårt skolarbete, men vi hade så kul så åtminstone jag glömde bort det.
Kom hem efter halv tio o har hållit på här hemma med en massa saker, har än saker att göra.

Ska försöka vakna tidigt imorn så jag hinner med ett morgoninlägg före skolan.

//emppu ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säljer ut snygga och billiga kläder i min blogg! Kika gärna in! Mera saker kommer inom kort så fortsätt hålla utkik! http://sjea.blogg.se/category/bloppis.html

2009-12-09 @ 23:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0