new in + tipsi dippsi !

hejsan svejsan, kom från träningarna för nån stund sedan, oj nu e jag helt loppu slut spagetti färdig! Haha, nej men jag lovade att jag skulle sätta upp bild på va jag köpt igår, så nu får ni de + en yesterdays outfit !





tröja - gina tricot
jeggings - gina tricot
converse
+ en massa smycken som inte e med på bild, nagellack från essie (mitt favort lack, håller skitlänge o de har jättefina färger. Lacket som jag har heter jaguar)
Vad jag köpte i måndags: världens mysigaste pyamas haha ! , 2 helt basic t-shirts till tävlingarna i helgen, halsbandet jag har letat efter nu typ i hundra år så hittade jag de från vila, halleluja! , lipgloss till tävlingarna, mineralfoundation oh my jag testade den idag o jag var helt bombsäker på att de kommer att se hemskt ut men de såg skitbra ut, täcker grymt bra ! , + en wet n wild concealer palette oh jag älskar den ! Den funkar verkligen. Gömmer allt man vill bara sudda ut från sitt ansikte på morgonen, fula ringar under ögonen, finnar/blemmor, röda partier, yea you name it ! Skriver sedan lite hur den funkar eller hur jag använder den.

Nu ska jag hoppa i duschen o godnatt !

/ jojjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0