There was no time

Måste bara säja att tiden inte räckte till att blogga ikväll, men imorgon får ni se bilder!

Kan berätta hur vi firade jul detta år:
På morgonen då vi vaknade låg de 2 paket under granen, 1 till mej o 1 till lillebror. Sedan så gjorde vi oss klara till farmor&farfar. Vid farmors så åt vi julmat o fick efterrätt, allt var supergott som vanligt, nam! Sedan såg vi på Kalle Ankas jul o så småningom körde vi till kusinerna var vi fortsatte fira jul. Där fick vi glögg o pepparkakor. Sedan blev de min bror som delade ut julklapparna! Efter att julklapparna öppnats så fikar vi, gott med glöggtårta! Sedan så är jag med min kusin erika, vi såg lite på Anna Anka o sedan på någon film med Jack Black i. Efteråt så blev det lite salt mat, sallad o sånt. Sedan så jag& erika i hennes rum o pratar girltalk. Så småningom är de dags att fara hem igen.

Så nu är jag hemma. Magen fylld med mat. Vet inte om jag hade så mycket julkänsla. Men jag hade roligt, trevligt. Behövde verkligen inte gå hungrig idag som ni ser :)

Hur firade ni er julafton? Med vänner? Familj?

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0