Listen, Really what do you see

hejsan svejsan, uh, emppu o jag var på bio ikväll o usch o blä haha, den va nog tillräckligt hemsk för mej men alltså de kanske inte var så bra att jag såg trailern för jag spände mej hela bion, haha ! Såg genom 2 fingrar hela tiden, nu får jag nå fel i huvvet snart. Jag har inte ännu fått mitt gina tricot paket, så trögt !
Tog ett par bilder före bion o jag hade sjukt bråttom så dom är ju inte dom finaste men vem bryr sej? (:
Körde på en sned fläta men den blev nog inte så lös som den skulle, men äh skit samma.








/ jojjo

Kommentarer
Postat av: olivia

premenuera på min blogg så gör jag samma på din!

2009-11-14 @ 23:42:50
URL: http://oolisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0