sunny day

hejsi svejsi, nu ha jag satt de svarta lösnaglarna o ser sådär halft på idol, men eh boring. Ringd för nån timme sedan till rosso o reserverade ett bord o så var emppu o jag till gloria o köpte biljetter, woho !
Jag ha inte ännu bestämt outfit för imorgon men men, ja o så efter att jag hade kommit hem från emppu så for jag till fyseoterapeut (stavning?) o han tejpade min vrist o sedan hem. Hemma märkte jag ett fint vitt paket med en jättefin liten ros på o gissa va de var, jo de var min present från min gudmor, de var ett presentkort till GT, uj mera pengar att använda imrogon haha !
Nu ska jag fila ner domhär naglarna o sedan äta glass, muahhaa !
De kommer bild på hur naglarna blev sedan imorgon.



/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0