Ain't no secret

Hejsan, mår så mycket bättre nu men inte superbra men anyway, jag har suttit vid tv:n o sett på sex and the city säkert i 3 timmar!
Jag hittade dehär galna skorna och kläderna som är designade av Alexander McQueen i Paris i år(dehär är alltså hans ready to wear collection)
Oh my, jag skulle aldrig kunna gå me dedär skorna de är ju helt omöjligt eller jo kanske skulle de lyckas efter att ha tränat på att gå me dem i en månad, haha! Alltså vilken make up! och håret vill jag inte ens prata om.




















bilderna från posh24.se

Klänningarna var riktigt fina åtminstone vissa, men inget jag skulle ha på mej.
Snart ska jag nog ringa emppu o göra ingenting <:

/ jojjo


Kommentarer
Postat av: IdaS

ja tyckt bara nästan allt var liiti scary... underli mode, å skorna söög. fölåt men siir int alla ut som na ailiens ler naa??? Fölååt alla som gilla de!

2009-10-08 @ 16:41:00
URL: http://strong-or-not.blogspot.com
Postat av: annaa

coola skoor :)

2009-10-09 @ 15:30:14
URL: http://aaaannaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0