ARG.

Jag är så arg, ledsen, förbannad! Jag vet inte vem jag ska skylla på men jag får nog skylla mej själv. Hade trott att min lillebror skulle ha kalas idag, men såklart hade jag ju fel o kalaset är först imorn! O jag & jojjo skulle ju vara med varandra imorn o göra hemlisen!!!! Vet inte om det går nu...
Kommer inte ihåg nåt överhuvudtaget just nu, o jag ha inte kännt mej så stressad på länge!
Har ju som gjort klart allt nu, allt e redo, jag var beredd, men nej inte då.
Har lugnat ner mej nu. Skrivit av mej. Allt e väl okej nu, hoppas jag åtminstone. Ska inte besvära er med detta, för ingen skulle orka läsa om jag skulle skriva långa inlägg...

//emppu.

Kommentarer
Postat av: angelica blick

sv; mitt hår är rätt vågigt vanligtvis så gör typ inget med de :) ibland mousse!

2009-10-24 @ 16:22:38
URL: http://angelicablick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0