Dagbok

Godmorgon!! haha, nej, har inte vaknat nu men vaknade faktiskt halv ett, det var riktigt skönt att få sova ut!


Har ni någon dagbok?
Jag tycker att en dagbok är en riktigt bra uppfinning! Har en själv. Man kan skriva om sina djupaste känslor, om något som är svårt, om man är arg eller ledsen eller superlycklig! Om hemligheter man inte vill någon annan ska veta. Det varierar för mej hur ofta jag skriver i min dagbok, men kanske ca. 1 gång i veckan. Man ska inte skriva dagbok om man inte har något att skriva om, det blir ju bara tråkigt eller hur?
Det är roligt att sedan efter någon månad/något år läsa hur man tänkte, vad man kände o sådär. Plötsligt tänker man att usch vad onödigt dedär var eller åh! jag var så lycklig just då!
Man drömmer sej bort o kommer till händelsen man skrivit om o får uppleva det igen, det kan både vara bra eller tråkigt.
Dagbok är ungefär som en gratis psykolog.



//emppu

Kommentarer
Postat av: H

Kolla mitt inlägg; Lördag, dragracing så får du hoppningsvis svar på din fråga vad drag race e ;D

Jättebra prao had ja :D

2009-09-26 @ 15:49:34
URL: http://heiditjejen.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg :) kika gärna in i min och kommentera.

2009-09-26 @ 16:17:42
URL: http://saraalandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0