jumping all around .

hejs svejs, emppu for hem för en stund sedan, vi hade sjukt kul o jag lockade hennes hår o de blev riktigt snyggt! Men jag stod hela tiden då jag lockade hennes hår så nu värker mitt knä lite + att då emppu farit o jag skulle ner till datorn (vi har två trappsteg ner till vardagsrummet) så skulle jag hoppa med ett ben men nog ska allt gå fel nu just, jag halkade på dedär j*vla trappsteget o slog mej o imorgon blir de kryckor igen ;/
Vi var ju till stan med emppu idag o jag hittade en jättesöt ciffongtunika från gina tricot men de var 5 minuter från att bussen skulle fara så jag ville ju inte börja testa den då o missa bussen, men nu då jag kom hem så kom jag på en massa söta grejjer som jag skulle vilja ha!
Idag var sista praodagen så nu e de skolan som gäller igen. Ucsh, jag har ingen lust att fara till skolan nej nej !
Tvättade hårförlängningar o lockade dem på praon och funderade på en ny hårfärg <:
Denhär veckan då jag varit vid studios så har de testat en massa kamningar på mej som de funderat på till bröllopsmässor och sådär. Idag så testade de flätor o hon gjorde en riktigt snygg som jag själv skulle kunna ha men då jag inte riktigt vet hur man gör.
Ser på heroes, så nu e de hurry hurry !





pusshej

/jojjo

Kommentarer
Postat av: Simone (:

Ditt hår blev jätte fint (: Ja tkr att du ska färg de mörkare :D Du måst ha kvar pannluggen! :)

2009-09-27 @ 10:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0