Juni 2010

• Det var fortfarande skola i juni




jag & jojjo for på Sex And The City 2 premiären!


4 juni så for niorna till botniahallen och övade inför dimension och sedan till Strampen på avslutningsmiddag


Det blev en lyckad vårfest och sedan fick vi avgångsbetygen. Jag fick stidendium i spanska, något som jag är glad över än idag.


Sandras bild. Vi blev fotade hela klassen och sedan kramades allihopa, de var lite rörande, 3 år tillsammans 9A.


Noras bild. På vårvslutningskvällen bar de av till hoviska, trevligt va de!

• Jojjo jobbade 2 veckor på wärtsilä


Vi hade besökarrekord! :)


9e juni fyllde jag supersweet 16!

• vi började gå på gym. Jojjo skaffade sej gymkort och tyckte de var kul så då gjorde jag desamma.


kollade på desperate housewives som en galen


vi förälskade oss i denna låt, så bra!

• vi fick brev från korsholms gymnasium att vi hade sluppit in.

• fixade in en ny kategori: frågestund. Där får du veta lite mer om oss, kika in!


tyvärr har de tagit bort min man från citymarket....


vi hade en massa kul i stan


min kusin blev konfirmerad, fick en massa "flashbacks" från min egen konfirmation


Viktoria & Daniel gifte sej.




Finländare äter mest glass av alla länder i Europa, ja de kan tänkas.


jojjo köpte sej en söt liten laptop

• det blev också lite jobb för min del.

 
myggorna gillade mej verkligen i sommar, de röda fläckarna är myggbett, som tur var blev de mindre.


midsommaren firades


i juni var vi flitiga att cykla till gymmet, det tog dock ganska fort slut eftersom det var så jobbigt, haha!






vi shoppade en hel del.

1/3 har ni fått se nu. Har ännu juli och augusti kvar, pust! :)

puss
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0