Tips

Idag så var jag på step&body med jojjo, hade aldrig varit på det tidigare så de var kul med nått nytt! Jag funderar hur jag ska göra dethär med gym, jag vill absolut inte sluta, nej nej, men jag har för få timmar på min dag för att hinna med allt. Jag vet inte riktigt hur jag ska prioritera alla saker såsom, skolan, vännerna, musiken, gymmet....men om jag bestämmer mej för att de ska gå, så ska de gå!
Tänkte slänga in ett tips också. Har läst i flera tidningar om att Novelle Plus zink + E ska vara bra mot hyn. I både finska och svenska tidningar, så det borde väl stämma? Själv så tycker jag det smakar jättegott och ibland brukar jag också hälla i lite saft, nam!



kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0