Gott o blandat inlägg

Det nästan spöregnade då jag & jojjo skulle köra hem från gymmet. Jag var genomvåt då jag kom hem så jag bytte snabbt om. Nu har jag kollat på O.C. o ätit hallon-jordgubbskvarg, nam!

Måste bara skriva om en händelse som hände igår. Då jag o jojjo satt i amarillo o väntade på maten kom plötsligt en liten söt pojke till oss. Han var säkert under 7 år eller något, men iallafall så började han prata på finska till oss. Till mej sade han: flicka, flicka, flicka, titta där! Så jag svängde mej om o såg att han pekade på en tavla som föreställde någon man som hade mustasch. Jag trodde pojken sa sedan: kolla, de är mustasch snubben (kato mikä viiksi äijä) men sen så fick jag de till: kolla, det är whiskey snubben (kato mikä whiskey äijä) Men 3:e gången så hörde jag rätt o de han menade var: kolla, vilken cool snubbe (kato mikä siisti äijä)
Höll på att garva sedan då jag hörde rätt, han var så gullig. Han var nog en riktig flörtare, jag är dock gammal som gatan så han får hålla sej till yngre tjejer, hah :)

Vi är med i veckans blogg, så om ni vill vara gulliga o rösta på oss klicka Här

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0