We are all just people

Efter att jag kommit hem så har jag mumsat på plättar, nam! Ja, jag tyckte att min baslärare är skitcool och jag hoppas få lära mej en massa för just nu kan jag noll.
Dessa 2 saker har jag kommit fram till ikväll:

1. Jag hade inte på långbyxor en endaste gång så sommarlovet. (shorts, leggings räknas inte)

2. Jag låter nästan alltid mitt hår lufttorka. Jag har bara ett problem, de tar mer än 2 timmar för mitt hår att torka. Frissan säjer jag har mycket hår men själv så tycker jag att jag tappar en massa hår men de verkar som jag har en massa extra!


hittade den "snyggaste" bilden i mina webcam foton, tänkte bjuda på ett skratt,haha!

//emppu


Kommentarer
Postat av: johanna

Vem har du som baslärare? :)

2010-08-20 @ 17:42:04
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0