Nya kameran!


Anonym
om
I'm waiting:
kan du berätta mer om din nya kamera?

sv. jo, de lilla jag kan! :) Bjuder på bilder




Var ju tvungen att fota med min gamla kamera eftersom man kan ju inte fotografera med något som på samma gång ska bli fotograferat. Här är ännu en bild från nätet:





Japp, så ser den ut! Det är en Sony Nex-5K kamera. Har ju inte hunnit testa den så mycket än men jag tycker väldigt mycket om den och den räcker mer än väl för mej. Den är faktiskt lika stor som min gamla digitalkamera (ja, den är så liten!) + det fullstora objektet då. Det stod på nätet att det är världens minsta o lättaste kamera med utbart objektiv. Den har 14.2 megapixlar och jag har zoomobjektet E 18-55 mm. Kameran kan också filma i full HD kvalitet. Det kommer med en blixt som man kan skruva ovanpå kameran. Ser bra ut eller hur? Liten och kraftfull.

kram
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0