Santa claus is coming to town

Denhär kvällen har gått jättesnabbt. Blev så glad när mamma köpt en sådan liten svart grej som man kan stämma instrument med. Det är ju bara ändå jag som gör det så nu är violinen, basen o lillebrors gitarr stämda. Sedan spelade lillskiten och jag ett tag. Sedan så spelade pappa, lillebror och jag något sällskapsspel, hahah jättekul! Det är roligt att få umgås lite med familjen, jag ser ju dem varenda dag men på vardagar hinner jag helt enkelt inte.
Nej jag borde ha gått och lagt mej för ett bra tag sedan. Blir "tidig" väckning imorgon säkert. Jag kommer nog att försöka blogga imorgon eller så blir det tidinställda inlägg :)

puss
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0