28 februari

Godmorgon! Vilken sovmorgon jag tog idag! Igår steg jag upp ca. 5- tiden, de var verkligen jobbit. Sedan for vi till stan o halv 7 for bussen. Sov ganska mycket så vägen dit kändes inte så lång. 12- tiden var vi framme vid Ikea i Raisio (stavning?) alltså nära Åbo. Där så shoppade vi hela dagen o så åt jag köttbullar o franskisar. Hann inte ta någo bilder eftersom vi shoppade så mycket, hahah. Klockan 17 började vi fara hemåt igen. De tog mycket längre att åka hem men klockan 23 kom vi hem. Som sagt blev de en hel del saker till mitt rum, men eftersom de fortfarande är lådor så orkar jag inte ta bild på dem än. Ska försöka att komma ihåg att fota allt nångång.

/emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0