Duo

Jojjo ringde till mej, vi pratade ca. 1 timme eller nå sånt. Hon har fortfarande lika sjukt i magen, så hon e väldigt uttråkad när hon bara kan ligga o se på tv o äta glass. Som tur är så har hon ju sex and the city boxen! Nåja, imorgon ska jag iallfall fara till henne efter skolan.
Ikväll var jag på city jam, kändes lite ensamt då jojjo inte var med... men nog va de ganska kul. Vi skulle vara i par o hitta på en liten dans,haha. Sedan har jag tagit en lång dusch, skönt med hårinpackning. De blir nog att försöka göra spanska läxan nu.

//emppu


Kommentarer
Postat av: johanna

:) Tur att de hann operera innan den sprack iaf! Annars kan det vara dödligt :S



Men men, allt gick ju bra :)

2010-02-07 @ 19:07:26
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/
Postat av: lukes

sv; vad bra. Min helg har varit kanon :) 18års middag på fredagen och igår for jag till en lägergård och var ledare åt konfirmander och kom hem idag :D

2010-02-07 @ 19:09:02
URL: http://nattstad.se/lukes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0