freeze froze frozen

Skolan: 2 timmar långtråkig modersmål, sedan ble de lunch o så gick vi till ämbetshuset o var på lektion där typ seda gick vi tillbaka till skola o fy så kallt de är ute! Studiehandling hade vi efteråt, man fick berätta vad man gjort på praon. 2 sista lektionerna hade vi tillval, jag hade textilslöjd o jag ska börja sticka baby sockor eftersom de är obligatoriskt att göra baby kläder i 9:an. Passar ju bra nu när jag har någon att sticka till också. Stickade senast typ i lågstadiet, men jag hoppas sockorna blir bra iallafall. Efter skolan for vi till piffi o sedan på hjälpledarskolning. Nu ska jag dricka choco cappuccino.

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0