Godis,godis,godis, jag kan inte ens tänka på godis just nu

Jojjo kom till mej då ca. 14 tiden. Vi kollade bland annat filmen Scary movie 2, tack för lånet, erika! Åt en massa choklad o helt enkelt chillade. Båda hade vi mjukisbyxor o var osminkade. Jojjo var tvungen att fara hem ca. klockan 20 men jag hade en rolig dag. Hoppas ni också haft en bra vändag!
Nu på kvällen så har jag tagit en lång dusch, ser redan att pyttelite har min hårfärg blekts, men de e bara bra, för såhär mörk vill jag inte vara. Än ikväll måste jag skriva vad jag har för förväntningar inför praoveckan. Japp, imorgon så ska jag fara till ett dagis på prao. Trodde att vi inte skulle få läxor över veckan men jag hade fel. Vi ska efter prao ha ett föredrag om vad vi gjort och så... Jag kommer säkert att berätta lite vad jag håller på med i dagiset nu på veckan också.

Men nu måste jag börja göra mej redo inför natten o sedan ska jag gå o sova, gonatt!
emppu

Kommentarer
Postat av: Caanez

hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips som alltid är bra att ha, kolla gärna in men lämna en kommentar innan du går så jag vet vad du tyckte :). om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för denna kommentar.. kram caanez

2010-02-15 @ 16:41:45
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0