Hey guys, I'm back on track !

hejsan svejsan, nu har jag inte bloggat på ett tag o ni vet nog varför, emppu har varit en superduperbloggare på denhär senaste veckan o bloggat om hur jag mår o vad jag gör o sådär, tack emppukära !
Kanske ni vill veta lite om min sjukhusvistelse, förra torsdagen vaknade jag med hemsk magont men jag for till skolan endå o efter en timme kunde jag inte ta smärtan nå mera så jag for till hälsosystern o därifrån till hälsocentralen på blodprov som jag hatar ! Därifrån till sjukhusakuten på mera blodprov o kl 7 tiden på kvällen så opererades blindtarmen bort. Jag kan säjja att jag önskar inte inflamerad blindtarm till någon i uniwersum för de var allt annat en trevligt, så jag var på sjukhuset 2 nätter o grät nästan hela nätterna, usch de var så hemskt,jag skakade, o usch allt var så jag visste ju inte ett piss de bara kom sådär poff! Well nu har jag levt på panadol i en vecka o gör de ännu för de värker verkligen men vad gör man, så har jag inte varit i skolan på hela veckan men idag så var min första dag i skolan på denhär veckan, men idag var jag o tog bort stygnen o de var inte så mysigt heller de sved nog tillräckligt, så nu får jag leva med 3 ärr på magen, men jag ska se de som sara sa : men hey nu kommer du att ha 3 coola ärr på din mage ! , haha ja men nu ska jag o ta en till panadol för om jag sitter en sekund till så dör jag, nånej men huff, bloggar mera imorgon.
ja o så måste jag bara skriva tack emppu för att du kom till sjukhuset då jag var så sjuk för de hjälpte verkligen för man visste ju att man inte är ensam, såklart sovde mamma/pappa med mej på sjukhuset men endå.



seeya !
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Elin

emppu : Tack:)!

2010-02-12 @ 22:56:40
URL: http://elinsouth.devote.se
Postat av: Sara

Jepp, ärr är ju typ jättecoolt ;)

2010-02-13 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0