I'm like... happy

Förlåt för jag inte har bloggat något alls idag, men de är först nu jag är hemma! På morgonen hade jag inte tid att blogga. Läste på moddeförhör vi hade idag, hoppas att de gick bra! Sedan på dagen kom de en tapetserare hit o tapetserade om mitt rum! Nu sitter jag i mitt rum o ser runt mej, de blev finare än vad jag trodde! Lovar att bilder kommer sedan då pappa satt fast alla listor o sånt på plats. Nu drömmer jag om en ny säng, byrå m.m. Kanske bär de av till Ikea också här så småningom. Efter skolan så var de hjälpledarskolning, höll på ungefär till 17 o sedan så pratade jag med sussi medan vi gick hemåt.

Nu ska jag beundra mina väggar, haha!
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0