Ögonbryn

Typ helt vanlig skoldag idag, efter skolan så for jag genast till stan. Hade frissa tid klockan 15.15. De blev nog mycket mörkare än vad jag tänkt mej men jag vet att de kommer att blekas. Jag hoppas färgen håller bättre denhär gången. Klippte bara pyttelite vid topparna, försöker få längre hår till skolavslutningen! Var hos frissan i 2 timmar sedan så köpte jag födelsedagspresent åt Sara o så köpte jag ögonbrynspenna. Har aldrig behövt använda någon färg på ögonbrynen eftersom jag förr varit blond o jag har naturlig fin färg på ögonbrynen. Men jag tänkte att nu när mitt hår är mycket mörkare så kanske de var dags att köpa.


chocklad, ögonbrynspenna från lumene, hoppas den är bra! födelsedagspresent :)

//emppu

Kommentarer
Postat av: Teodorjessica

Site was very helpful. thank you

2011-03-29 @ 13:01:59
URL: http://teodorjessica.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0