ou the earth is calling out

hejsan, jag kolla fel tid på mina träningar så jag hade ingen skjuts men nu sitter jag här o gör nästan ingenting men jag testade den nya Max factor lash extension effect som jag köpte i måndags, den var verkligen bättre än va jag trodde, inga klumpar o tro eller ej men jag har bara ett lager på bilden !
Jag tog en bild just från mitt rum o tänkte bara visa hur jävligt väder de e, usch jag längtar bara mera o mera 6 dagar kvar!
Tiden går så trögt i skolan så jag somnar snart men nu e de bara en dag kvar o så e de 2 veckor skolfritt, skönt!







/ jojjo

Kommentarer
Postat av: johanna

hu myki kosta mascaran? e den vattenfast?

2010-02-25 @ 18:22:42
URL: http://johannaedbergs.blogg.se/
Postat av: Janina

svar ; oj vad roligt :D ja ska till maspalomas :D vart ska du ?:) bor du i Finland ?;)

2010-02-25 @ 19:05:42
URL: http://janinaz.blogg.se/
Postat av: amanda

kan du ladda upp en bild endast på dina ögon? , finfint!

2010-02-26 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0