Sweet home

Före vi for till farmor så slog jag till högra foten i dörrkarmen riktigt rejält, tar fortfarande lite sjukt o de lite blått, ajdå! Hos farmor fikade vi o kollade på Melodifestivalen. Farmor lärde mej också att virka igen eftersom jag glömt bort det,haha. Vi kom hem för lite mer än 1 timme sedan o sen dess har jag kollat klart filmen sweet home alabama som kom på sveriges 4. Det känns nästan som jag nattbloggar nu, men det är ju inte egentligen så sent. Nu ska jag tvätta tänderna o gå sova jag med, sov gott läsare!

/emppu


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Skulle också vilja städa men jag har inte tid xD. Du kan gärna städa här också haha :)



Jag var bara hemma idag och pluggade, blir så imorgon me :P. Vad händer idag (söndag) hos dig då? :D

2010-02-21 @ 01:15:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0